W przychodni muszą odbierać telefony

Zgodnie z obowiązującymi przepisami przychodnia, która ma podpisany kontrakt z Narodowym Funduszem Zdrowia w zakresie podstawowej opieki zdrowotnej musi zapewnić pacjentom realną możliwość kontaktu telefonicznego z rejestracją, a więc muszą tam być odbierane telefony od pacjentów. 

W sprawie interweniował już Rzecznik Praw Pacjentów.

Zdaniem ekspertów – tego rodzaju złamanie prawa jest bowiem naruszeniem zbiorowych praw pacjentów.

Zaś samo udostępnienie telefonów to za mało, pracownicy muszą odbierać telefony od pacjentów w rejestracji.

Gdyż jest to jeden z podstawowych elementów dostępu ludzi do świadczeń opieki zdrowotnej.

PS, Fot. Dziennik Legnicki

POWIĄZANE

Categories zdrowie

Zaczęły się przenosiny Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Legnicy

czytaj więcej
Categories zdrowie

Szpital wybuduje szpital

czytaj więcej
Categories zdrowie

SOR w szpitalu, ale z drugiej strony

czytaj więcej
Categories zdrowie

Za Pogotowie Ratunkowe trzeba będzie zapłacić. To pewne!

czytaj więcej
Categories zdrowie

Izba wytrzeźwień w legnickim szpitalu

czytaj więcej
Categories gospodarka

Szpital traci poważne pieniądze na leczeniu chorych

czytaj więcej
Categories legnica

Fake news przeciwko dyrektorce legnickiego szpitala  

czytaj więcej
Categories zdrowie

Projekt budowy Centrum Zdrowia Psychicznego dla Dorosłych

czytaj więcej
Categories kultura

Joga w misce, ale na trawie [foto i film]

czytaj więcej

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *